Monday, October 13, 2014

Jotain jostain

Oon ollut tänä syksynä yhdellä yliopistoaikani mielenkiintoisimmista kursseista eli politiikan tutkimuksen ja meidän journalistiikan opintojen yhteisellä kurssilla Vastarinnan politiikat julkisessa kaupunkitilassa. Siihen liittyen kerran oltiin pitämässä lukupiiriä Koskikeskuksessa. Tuossa kuva siitä. Lukupiirin lopuksi mentiin selälleen makoilemaan tuohon. Mielenkiintoisinta ja jännintä, mitä yliopistossa melkeinpä voi tehdä.
Lisäksi meillä on nyt vihdoin Illustrator-opetusta, joka on hurjan kivaa ja hyödyllistä. En muista milloin viimeksi olisin opiskellut näin paljon kuin nyt. Toisaalta oon todella tyytyväinen, että olen vihdoin saanut kiinni opiskelusta "normaaliin" tapaan. Aikaisempina vuosina oon ottanut aika lailla vaan rauhassa. Toisaalta tää myös stressaa eri tavalla ja tuntuu, ettei ole aikaa hengittää. Joskus mietin hirmuisesti, että miksi ihmeessä en osaa tasapainottaa elämää ja opiskelua jotenkin sellaiseksi, että se olisi järkevää ja omaa jaksamista ja mielenterveyttä tukevaa?
Oon kuvannut taas enemmän kuin vähään aikaan ja sekin tuntuu hyvältä. Olen kuvannut ihan huvikseni, Kevättä ja Elisaa, ja nyt viikonloppuna aloitin uuden henkilökuvasarjan. Oon todella innoissani siitä, ja mulla on nyt siihen jo 12 kuvaa eri henkilöistä. Plaa, blogiin kirjoittaminen tuntuu turhalta. Heippa nyt.
 


1 comment:

Kevät Sieppi said...

Kuulostaa mahtavalta tempaukselta!