Thursday, September 20, 2012

Kirpparilöytöjä!

Kuvien laatu on ehkä kamalinta ikinä, mutta haluan silti jakaa nämä teidän kanssanne. (Omistan Canon EOS 5D mark II:sen, mutta silti kuvaan vähäisessä valossa windows phoneni kameralla! :c) Olin tänään Viiman uusien protukavereiden Veronican ja Idan kanssa Bonus-kirpparilla, joka on muodostunut mun uudeksi suosikkipaikaksi. Kaikki nuo löysin neljällä eurolla! Olen niin iloinen! Huomenna filosofian luennon jälkeen suuntaan taas Turkuun. 

 Olen nyt kovin innostunut kirjoista. Tuntuu, että voisin vain lukea ja lukea. Odotan samanlaista innostusta valokuvaamisen kohdalla. En ole pitkään aikaan jaksanut valokuvata kunnolla, uusi kamera istuu ja oleilee kaikessa rauhassa omassa laukussaan. Ehkäpä ottaisin kameran Turkuun mukaan?



Aino Ahtiainen - Hameväen opas (tää oli 0,50e!)

Marjaana Kanerva & Pertti Repo - Arjen hiljainen hetki (tää euron!)

ja kuten kirjassa näkyy. ja tämäkin 0,50e!
Jos joku lukee kuvatekstejä: MITÄ MIELTÄ OLET TÄSTÄ KIRJASTA? Kämppikseni Emma ja Pirkko puolsivat tätä, heidän mielestään tämä on hyvä ja erittäin lukemisen arvoinen. (Ilmeisesti ko. kirjailija on saanut Nobelinkin! Olen itse vain kuullut puhuttavan tästä kirjasta ja nyt on vihdoin aika lukea tämä!) Viima taas ei tiennyt oikein mitä mieltä olla tästä ja sitten taas Veronican kämppis Ida ei ilmeisesti pitänyt tästä, koska kuuluu sellaisiin must-kirjalukulistoihin. Jännittävää lukea tuo ja tehdä omat arviot!

No comments: