Monday, November 12, 2012

huuuu!

Sanani ovat epäröineet ja odottaneet liian kiltisti. Haaveilen useiden kielten hallitsemisesta ja siten maailmani rajojen venyttämisestä. Oloni on ollut oikein sekava, mutta mukava. Olen yrittänyt opiskella ja keksiä uusia projekteja, joista stressata ja unelmoida paljon paljon päivittäin kävellessä sinne tänne. Olenkin sellaisia keksinyt, hyvä niin, kaikkea ihanaa vielä edessä, kyllä.

Katselin ympärilleni, kiertelin kaartelin, olen etsinyt ja löytänyt hyvää musiikkia. Olen vaikuttunut maailmasta ja joskus jopa ärsyyntynyt itseeni. Olen kuullut avautumisia ja kaivannut itse olkapäätä, jolle puhua vaillinaisia sanoja. Kilpaa olen kulkenut itseni kanssa mutkikkaita ajatuksiani läpi.

Haluan lähteä pakoon, ihan minne vain. Voisipa joku viedä minut vain pois pois, hetkeksi!

No comments: