Monday, July 23, 2012

Tuhkur pusuteltavana

Viima, Tipsu von Tuhkur ja Katarina!

Viima ja Eemil saapuivat vierailulle huvilaamme. Eräänä päivänä Viima järjesti ihanan ihanan piknikin takapihalle. Tuhkur myös ilahtui ulkoilusta ja päätyi kuvattavaksi ja pussailtavaksi.

Tuhkur oli reilun viikon Viiman luona hoidossa ja siellä ollessa Tuhkurin turkki vaihtui kauniiksi sileäksi. Tuhkur on muuttunut todella sosiaaliseksi; yrittää kiipeillä jalkoja pitkin syliin, hyppelee päin, välillä näykkii leikkii, pulputtaa paljon, nukkuu meidän vieressä! Aikaisemmin Tuhkur tuli herättämään aamulla liian pitkään sängyssä loikoilijat näykkimällä. Nykyään Tuhkur vain nuolee ja kutittaa ja jopa joskus nukkuu erittäin kauniisti vieressä! <3

Tuhkur ja ihanat ystävät tekee musta niin onnellisen. Tänään kaiken lisäksi vielä ostin uuden pyörän, jolla pääsen uuteen kouluun syksyllä! Kaiken lisäksi pääsen tutkailemaan uusia paikkoja uudella ihanalla pyörällä. Miten pienistä asioista voikaan tulla niin suunnattoman onnelliseksi! Kaikki muuttuu vielä hyväksi, mikä on erittäin ihanaa. Kaikki muuttuu paremmaksi paremmaksi. Syksylle on paljon suunnitelmia, mikä ilahduttaa minua suuresti suuresti.

5 comments:

Anonymous said...

Ikävä teitä rakkaat otukset! :) Ikävä jopa Tuhkuria vaikka se tykkäsikin näykkäillä mua :D On se oikeesti tosi ihana. Ja hieno kuva muuten!

Nilkkuri said...

Heimoi! Löysin tänne jostain ja liityin lukijaksi :)

Oi mikä söpö otus toi fretti! <3

- S - said...

Juu elo-syyskuussa pitäisi turkuun muuttaa. Facebookissa en oo : < Mutta en kyllä edes halua kämppistä : D en tykkäis yhtään. Solua mulle on tarjottu mutta semmoiseen en mene. Asuntohelpistä oon kattellut jo kämppiä, odottelen vaan jos ihme tapahtuisi ja saisin vielä elokuun alussa opiskelijakämpän : D

Ihania frettejä! <3

- S - said...

Pääsin taideakatemiaan opiskelemaan nukketeatteripuolelle teatteri-ilmaisun ohjaajaksi : )
Mä arvostan vaan liikaa omaa tilaa ja rauhaa. Nytkin kun oon ollut kotona ja täällä on mun lisäks neljä ihmistä niin en kyllä halua omassa kämpässä enää katsella niin paljon populaa : D Mutta sun kommuuni kuullostaa silti ihanalta! Etenkin kun on paljon eläimiä : ) Miten kissa ja koira ja fretti tulevat toimeen? Tiedän että Nuha ainakin haluaisi vain syödä kaikki itseään pienemmät pipertäjät : <
Khyl mä sinut muistan ja kirjeet on vielä tallessa! : ) Kesä on ollut ihan mukava, en oo kyllä tehnyt mitään kummempia. Rentoutunut! Miten sun kesäsi?
Oon kyllä onnellinenkin ollut! Hyvin tyytyväinen elämäntilanteeseen ja muutenkin, kaikki menee hyvin : )
Mä ihastuin Turkuun ihan täysin kun kävin siellä pääsykokeissa, odotan tosi paljon sinne muuttoa!
Tampereella mun lempipaikkoja on ehdottomasti Pispalan vanha puutalo-alue, Pyynikin metsät ja Näsinpuisto! : )

H said...

onni, onnea, onnet.